Portofoliu complet de produse IT&consumer
Am început în 2006, cu lansarea pe piață a primelor modele de volane cu pedale Serioux, care să ofere mai mult realism jocurilor de curse. Drumul parcurs de atunci și până astăzi înregistrează o bună dezvoltare a portofoliului, peste 2000 de parteneri, vânzări de peste 3.500.000 de produse, cu o valoare ce a depășit 33 de milioane de euro. Mai mult decât atât, Serioux se dezvoltă frumos și pe piețe internaționale, precum Grecia, Ungaria sau Bulgaria.
În 2020, Serioux iși extinde gama de gaming adaugand primele modele de birouri, dezvoltă în continuare portofoliul adaugând produse dedicate consumatorilor din zona de componente IT prin noi modele și depășind 200 de produse active. Anul 2021 aduce in portofoliu noi produse din categoriile gaming, periferice IT si rucsacuri . Pentru 2022, Serioux își propune dezvoltarea gamei de boxe gaming si de accesorii auto.
În prezent, portofoliul Serioux a ajuns la aproape 300 de produse active, putând astfel satisface nevoile oricărui tip de consumator. De la un simplu mouse, cablu sau tastatură, până la gama audio, gaming sau camere DVR, soluțiile noastre inteligente vor fi intotdeauna rezolvarea perfectă pentru nevoile clienților. Pentru că Serioux înseamnă utilitate, tehnologie, culoare și distracție, toate la un bun raport preț-calitate.
Calitate și expertiză pe piața românească electro-IT
Serioux face parte din portofoliul Network One Distribution (NOD), liderul pieței de distribuție electro-IT din România, partenerul principal pentru cei mai mari producători globali de electro-IT în piața românească. Dezvoltarea brandului a venit ca o reacție naturală a înțelegerii pieței și având la bază expertiza companiei orientată către beneficiile consumatorilor. Mai mult decât atât, studierea îndeaproape a pieței ne face să fim într-o sincronizare permanentă cu cele mai noi tendințe din domeniul IT și tech.
Service pick-up & return
Service-ul este unul de tip pick-up & return, care oferă confort și flexibilitate. Practic, clientul trebuie doar să contacteze reprezentanții service-ului, iar produsul este preluat de curier chiar de la domiciliul clientului, reparat și trimis înapoi tot prin curier, către client, fără niciun cost din partea acestuia.